Dr, Perjésiné Farkas Krisztina – intézményegység-vezető
Logopédus, oligofrénszakos gyógypedagógus, általános iskolai tanító végzettségekkel rendelkező szakvizsgázott gyógypedagógus vagyok. Valamivel több mint 25 éves pályafutásom alatt mindhárom végzettségemmel dolgoztam – gyógypedagógiai intézményben, szakszolgálatnál gyógypedagógusként, általános iskolában tanítóként, majd logopédusként. Több évig tanítottam felnőttképzésben. A különböző területeken, az óvodástól a felnőttekig terjedő életkorúakkal foglalkozva, egy olyan globális rálátást, átfogó tapasztalatot szerezhettem, melyet mindig tudok hasznosítani a munkám során.
Gécziné Szentesi Julianna
Gécziné Szentesi Julianna szakvizsgázott gyógypedagógus, logopédus vagyok. Harminc éve dolgozom a gyógypedagógia különböző területein. Már harmadik éve, főállás utazó gyógypedagógus vagyok Miskolcon az Éltes Mátyás Óvoda Általános Iskola és EGYMI-ben. Heti húsz órában látok el sajátos nevelési igényű tanulókat, többségi általános és középiskolában egyaránt. Az esetek többsége logopédiai diagnózissal rendelkező tanuló. Így vannak köztük diszlexiások, diszgráfiások, diszcalcúliások, motoros és szenzoros diszfáziás tanulók, dadogással küzdők és a nyelv fejlődésének nem meghatározott zavarának esetei is. A habilitációs óraszámaik minden esetben a törvényi előírásoknak megfelelően lettek kialakítva, az érintett iskolákkal egyeztetve. Számomra nagyon fontos a maximálisan jó szakmai kapcsolat, együttműködés kiépítése az integráló iskolák vezetésével, pedagógusaival, a diákokkal és azok szüleivel egyaránt. Hiszek abban, hogy minden sajátos nevelési igényű tanuló fejlődésének, inklúziója sikerességének kulcsa a szorosan együtt végzett, összehangolt pedagógiai, gyógypedagógiai, logopédiai, pszichológiai fejlesztő munka. Amely középpontjában minden esetben a tanuló áll és az ő képességeinek kibontakoztatása a legváltozatosabb pedagógiai módszerekkel, eszközökkel. Nap mint nap ezen dolgozom, hittel és elkötelezettséggel.
Kis Istvánné
Kis Istvánné vagyok, több éves pedagógusi tapasztalattal rendelkezem, több mint 10 éve végzett gyógypedagógusként munkálkodom a tanulásban akadályozott, valamint autizmussal élő diákok fejlesztése területén. Munkám során minden alkalommal a gyermekek képességeinek fejlesztére törekedem, a hiányok pótlására a meglévőekre támaszkodva. Autizmussal élő középiskolás korú tanulók oktatásával, fejlesztésével foglalkoztam az elmúlt években. Jelenleg utazó gyógypedagógusi hálózat keretében az integráltan oktatott általános iskolai tanulók rehabilitációs foglalkozásait vezetem. Tagja vagyok az FSZK Autizmus Koordinációs Iroda tanácsadói hálózatának, részt veszek autizmussal öszzefüggő pályázatokban, mint mentor.
Németh Rita
Tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos gyógypedagógusként olyan gyermekekkel, fiatalokkal foglalkozom, akiknek nehézségeik vannak a tanulásban, akik tanulási zavarral, akadályozottsággal küzdenek. Munkám során a gyermekközpontúságot, az egyéni szükségletek figyelembevételét és a szülőkkel való együttműködést igyekszem előtérbe helyezni. Jelenleg utazó gyógypedagógusi hálózat keretein belül foglalkozom az általános iskolákban integrált nevelésben, oktatásban résztvevő sajátos nevelési igényű gyermekekkel. Hiszem, hogy megfelelő személyi és tárgyi feltételek biztosításával „nem jelenthet akadályt a tanulási akadály” (A. Englbrecht – H.Weigert)